برگزاری آزمون فراگیر مشترک استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: آزمون فراگیر مشترک استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ 09 July 2024
به گزارش تابناک رضوی، احسان یوسفی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، به ‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگا‌ه‌های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سایت https://hrtc.ir/ اعلام شده است و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استانداری خراسان رضوی افزود: مهلت ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.
 
وی با اشاره به عناوین دستگاه‌های اجرایی در این آزمون خاطرنشان کرد:پست بانک،حوزه هنری انقلاب اسلامی، روزنامه رسمی کشور، سازمان بازرسی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان فضایی ایران، شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت‌های تابعه، گمرک جمهوری اسلامی ایران، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت ورزش و جوانان؛ اسامی دستگاه‌هایی است که در دوازدهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار